söndag 17 januari 2010

design alá johanna

inhandlade ju lampan maskros i höstas, gillar verkligen formen och storleken på den, men kände, som jag skrev redan då, att den är "väldigt mycke" på något vis. den tar stort utrymme och känns lätt lite stimmig. så tanken slog mej en söndagkväll innan jul; jag byter ut alla blommor till cirklar istället ! min kära man tittade på mej som om jagvore helt knäpp, när jag berättade om mina planer, lampan har ju 160 stycken blommor !


men efter några kvällars klippande och pysslande var alla blommor utbytte och resultatet blev strålande ! det blev ett helt annat lugn i lampan, ursnygg om jag får säga det själv. va tycker ni ?









lite vårkänslor...

nu väntar världens största tvätt-korg med rentvätt på att bli vikt *suck*

4 kommentarer:

  1. Du är inte dum du! Skitfräckt! Mysig blogg förresten :)
    MVH baloo's högra hand :)

    SvaraRadera
  2. den blev verkligen skitcool...det är verkligen kul att läsa din blogg ...men har du verkligen så städat hela tiden?? med tanke på att du har barn menar jag...;-)

    SvaraRadera
  3. Vilket sjukt jobb du lagt ner! , men det finns garanterat ingen annan med sådan lampa i hela landet iaf! Kul att du börjat blogga igen!

    SvaraRadera
  4. Det blev bra du!! Vilket jobb....klippt allt i papper?

    Kramis

    SvaraRadera